FAQ
Marka MoonBird, to marka z wyobraźnią. Powstała z potrzeby dzielenia się pięknem, wyobraźnią i głowy pełnej pomysłów."
Jak mogę złożyć zamówienie?
Możesz złożyć zamówienie poprzez naszą stronę internetową. Wystarczy dodać produkty do koszyka, przejść do kasy i postępować zgodnie z instrukcjami.
Jakie są dostępne metody płatności?
Oferujemy różnorodne metody płatności, w tym: płatność kartą kredytową, przelew bankowy, BLIK, Apple Pay oraz Portfel Google.
Czy można zwrócić produkt?
Tak, masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji na temat procedury zwrotów znajdziesz w sekcji „Regulamin”.
Czy oferujecie międzynarodową dostawę?
Tak, realizujemy międzynarodowe zamówienia. Koszty i czas dostawy mogą się różnić w zależności od lokalizacji. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły.
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Tak, każdy klient otrzymuje numer przesyłki, który umożliwia śledzenie statusu zamówienia za pośrednictwem strony kuriera lub poczty.
Czy produkty są wykonywane ręcznie?
Tak, wszystkie nasze produkty są ręcznie wykonywane.
Czy oferujecie personalizację produktów?
Tak, część naszych produktów jest dostępna do personalizacji. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Nadal masz pytania?
Wyślij do nas wiadomość, a my rowiejemy Twoje wątpliwości